Marketing leteckých společností

Název práce: Marketing leteckých společností
Autor(ka) práce: Krejčiřík, Daniel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce má analyzovat letecké odvětví z pohledu ekonomického, kdy hlavním tématem budou rozdíly mezi klasickými dopravci a dopravci nízkonákladovými. Důležitý bude rozbor marketingového mixu, kde jsou hlavní částí v letecké dopravě nepochybně produkt a cena. Výsledkem bude produktové portfolio, které shrne všechny zjištěné informace do jedné přehledné tabulky.
Klíčová slova: Klasičtí dopravci; Lufthansa; Ryanair; Nízkonákladoví dopravci; Letecké odvětví
Název práce: Airline marketing
Autor(ka) práce: Krejčiřík, Daniel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My final work should analyze aviation industry from an economic perspective, the main theme will be differences between traditional operators and low-cost operators. The most important part is analysis of the marketing mix, where the main part of air transport are undoubtedly product and price. Result of my work will be a product portfolio that summarizes all the findings in a summary table.
Klíčová slova: Ryanair; Traditional operators; Lowcost operators; Aviation; Lufthansa

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2011
Datum podání práce: 30. 12. 2011
Datum obhajoby: 9. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32637/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: