Komunikační strategie Greenpeace ČR

Název práce: Komunikační strategie Greenpeace ČR
Autor(ka) práce: Krupa, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říhová, Vladimíra
Oponenti práce: Šmíd, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je sestavit obraz vybraných kampaní Greenpeace ČR tak, aby bylo možno mezi nimi rozhodnout, která z vybraných kampaní je nejúspěšnější na poli komunikační strategie. Způsobem pro dosažení cíle práce je v první řadě nalezení opěrných bodů v teoretické části, které pomohou odpovědět na otázku, jak by měla vypadat efektivní komunikační strategie. V druhé části práce je provedena analýza jednotlivých kampaní a jsou nalezeny jednotlivé použité nástroje při procesu komunikace kampaně. Následuje pak část třetí, kdy je provedena syntéza předchozích částí a je nalezena nejefektivněji komunikovaná kampaň. Vlastním přínosem autora práce je nalezení těchto výsledků. Díky informacím z teoretické části, a analýze činnosti organizace v rámci tří vybraných kampaní, mohl autor odpovědět na otázku efektivnosti komunikační strategie Greenpeace ČR v rámci těchto kampaní.
Klíčová slova: NGO; nevládní organizace; Greenpeace; neziskové organizace; komunikační strategie
Název práce: Communication strategy of Greenpeace CZ
Autor(ka) práce: Krupa, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říhová, Vladimíra
Oponenti práce: Šmíd, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this paper is to create image of selected campaigns of Greenpeace CZ. With this image is author trying to achieve certain platform to decide which of the selected campaigns are the most effective in context of its communication strategies. The way this is decided is first to find supporting facts in theoretical part to be able to find support for this question. In the second part the analysis of selected campaigns is made and used communication tools are found. This is put together in the third part, where the most effectively communicated campaign is found. Authors own contribution is provided by finding those results. Thanks to the information's discovered in the first and second part the author could made this model to answer defined goal -- how effectively Greenpeace CZ campaigns are communicated.
Klíčová slova: Communication strategy; non-profit organizations; Greenpeace; NGOs; nongovernmental organizations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomie a hospodářská správa/Národní hospodářství
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra institucionální ekonomie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2010
Datum podání práce: 1. 6. 2011
Datum obhajoby: 9. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29683/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: