Analýza prodejních dat vybrané společnosti se zaměřením na rychloobrátkové zboží

Název práce: Analýza prodejních dat vybrané společnosti se zaměřením na rychloobrátkové zboží
Autor(ka) práce: Kořínková, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zaměřuje na význam analýzy prodejních dat pro podporu rozhodování. Teoretická část se zabývá charakteristikou a sepcifiky odvětví business intelligence i jeho vývojem, rozebírá omezení a příležitosti pro rozvoj. Je rozvedena jak stránka zpracování dat, tak postup a techniky při samotné analýze. Praktická část je zaměřena na prodejní data konkrétního řetězce z pohledu dodavatele rychloobrátkového zboží. Analýza prodejních dat je postavena na reálných příkladech z praxe a jejím výstupem jsou doporučení pro obchodní tým.
Klíčová slova: rychloobrátkové zboží; business intelligence; analýza; obchodní řetězec
Název práce: A sell-out data analysis of a particular company with focus on fast moving consumer goods
Autor(ka) práce: Kořínková, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with data analysis importance for decision making process. The theoretical part focuses on characteristics and specific attributes of the business intelligence, its history and development, limitations and opportunities. The data processing as well as steps or techniques necessary for the analysis are further examined. The practical part deals with sell-out data analysis of a particular retailer from its supplier point of view. The sell-out data analysis is based on real business examples and results in recommendations for a business team.
Klíčová slova: business intelligence; analysis; retailer; fast moving consumer goods

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 6. 2011
Datum podání práce: 1. 1. 2012
Datum obhajoby: 13. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32816/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: