Global Marketing Strategy of Škoda Auto Inc

Název práce: Market Analysis of Škoda Auto in China
Autor(ka) práce: Šlégl, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Šanda, Jakub
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The main goal of this thesis -- "Market Analysis of Škoda Auto in China" is to analyze Škoda Auto Group in The People's Republic of China. Enjoying more than 100 years of history, Škoda Auto, based in Mladá Boleslav, Czech Republic, is one of the world's oldest automobile manufacturer and is a part of Volkswagen Group -- one of the world's largest auto concerns. Škoda Auto is a global brand presented in all major markets including emerging markets of Russia, India and most importantly China. Even though Škoda Auto has entered the Chinese automotive market very recently -- in 2007 with Octavia - in the first half of 2011 sold there 112 000 vehicles. Moreover, since 2010 Chinese market is the largest one for Škoda Auto followed by German and Czech markets. This thesis analyzes Škoda Auto in China as well as describes the main differences in model lines from European versions.
Klíčová slova: Škoda Auto; automotive industry; China
Název práce: Global Marketing Strategy of Škoda Auto Inc
Autor(ka) práce: Šlégl, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Šanda, Jakub
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce na téma "Market Analysis of Škoda Auto in China" je analýza postavení Škody Auto a.s. na čínském trhu. Škoda Auto se svojí více než stoletou historií a sídlem v Mladé Boleslavi patří k nejstarším automobilkám na světě a zároveň je součástí koncernu Volkswagen Group. Škoda Auto je globální značkou, která je přítomna na všech velkých trzích včetně rozvojových zemí, jako je Rusko, India a Čína. Ačkoliv Škoda Auto vstoupila na čínský trh nedávno - v roce 2007 s modelem Octavia -- v prvním pololetí roku 2011 zde již prodala 112 000 automobilů, a od roku 2010 je tento trh pro Škodu Auto největším, následován Německem a Českou Republikou. Toto diplomová práce popisuje postavení Škody Auto v Číně a popisuje rozdíly mezi evropskými a čínskými verzemi modelů.
Klíčová slova: Škoda Auto; automobilový průmysl; Čína

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2010
Datum podání práce: 15. 6. 2011
Datum obhajoby: 9. 2. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29441/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: