Společnost Bohemia Hop a.s. - marketingová strategie a exportní aktivity se zaměřením na Čínu

Název práce: Společnost Bohemia Hop a.s. - marketingová strategie a exportní aktivity se zaměřením na Čínu
Autor(ka) práce: Šedivá, Radka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Šponer, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá společností Bohemia Hop a.s., společností, která obchoduje s nejkvalitnějším Žateckým chmelem, a která se dokázala prosadit na světovém trhu s chmelem. Společnost je zastoupena na mnoha trzích po celém světě, tato práce se ale věnuje především trhu čínskému, protože Čína je nejen z hlediska obchodu s chmelem trhem perspektivním a konstantně rostoucím. Cílem této práce je představit společnost Bohemia Hop, zanalyzovat současný trh s chmelem a porovnat marketingovou strategii společnosti, implikovanou v Číně a České republice. První kapitola se zabývá představením společnosti, které zahrnuje její historii, trhy, na kterých má společnost Bohemia Hop své zastoupení a produkty, se kterými společnost obchoduje. Druhá kapitola analyzuje současný stav na trhu s chmelem v Číně a České republice, zaměřuje se na odběratele a zákazníky společnosti Bohemia Hop na obou trzích. Třetí kapitola je pak zaměřena na marketingovou strategii společnosti Bohemia Hop na českém a čínském trhu. Čtvrtá kapitola zahrnuje SWOT analýzu. V závěru této práce jsou rozvedena možná doporučení pro společnost Bohemia Hop.
Klíčová slova: SWOT analýza; obchod s chmelem; Žatecký chmel ; Bohemia Hop a.s. ; pivovarský průmysl ; společnost Great Beer ; Čína; export chmele ; světový trh ; marketingový mix; marketingová strategie; chmelařství
Název práce: Company Bohemia Hop, a.s. – marketing strategy and export activities focused on China
Autor(ka) práce: Šedivá, Radka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Šponer, Pavel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis deals with the company Bohemia Hop a.s., a trading company that sells the Žatec hop of the highest quality and has managed to become a successful player in the world hop market. This company is represented in many world markets, but I decided to devote this thesis to the finese market, because the Chinese market is a very perspective and is constantly growing. The aim of this thesis is to introduce the company Bohemia Hop, analyse the current hop market and compare the marketing strategies of this company in the Chinese and Czech markets. The first chapter introduces the company, including its history,the markets the company is represented in and the products it trades. The second chapter analyses the current hop market in China and the Czech Republic and focuses on Bohemia Hop's customers in both markets. The third chapter is about the company's marketing strategy in the Chinese and Czech markets. SWOT analysis is included in the fourth chapter. The final part of the thesis covers possible recommendations for the Bohemia Hop Company.
Klíčová slova: SWOT analysis; hop trading; the Žatec hop; Bohemia Hop a.s.; Great Beer Company; brewing industry; hop export; China; the world market; marketing mix; marketing strategy; hop industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 10. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33177/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: