Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje

Název práce: Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Autor(ka) práce: Svobodová, Zdeňka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bursíková, Marcela
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]
Klíčová slova: zákazník; CRM; segmentace; věrnostní programy; loajalitní programy; loajalita

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 5. 2007
Datum podání práce: 25. 5. 2007
Datum obhajoby: 19. 6. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/5826/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: