Budování značky prostřednictvím sociálních sítí

Název práce: Budovanie značky prostredníctvom sociálnych sietí
Autor(ka) práce: Búza, Ján
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca sa zameriava na problematiku budovania značky prostredníctvom sociálnych sietí. Jej cieľom je zoznámiť čitateľa s príležitosťami, ktoré sociálne siete ponúkajú a presvedčiť ho o ich dôležitosti. V prvej časti popisuje význam budovania značky a nové možnosti, ktoré firmy s príchodom sociálych médií získali. Neskôr sa zaoberá základnými charakteristikami týchto sietí a predpokladmi, ktoré musí spĺňať stratégia budovania značky, aby mohla v tomto prostredí uspieť. V záverečnej časti vykresľuje aplikáciu uvedených princípov na príklade spoločnosti Starbucks, ktorá patrí v oblasi prezentácie prostredníctvom sociálnych sietí k svetovým lídrom.
Klíčová slova: Starbucks; sociálne médiá; Facebook; Twitter; sociálne siete
Název práce: Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Autor(ka) práce: Búza, Ján
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku budování značky prostřednictvím sociálních sítí. Její cílem je seznámit čitatele s příležitostmi, které sociální sítě ponoukají a přesvědčit ho o jejich důležitosti. V první části popisuje význam budování značky a nové možnosti, které firmy s příchodem sociálních médií získali. Následně se zaobírá základními charakteristikami těchto sítí a předpoklady, které musí splňovat strategie budování značky, aby mohla v tomto prostředí uspět. V závěrečné části vykresluje aplikaci uvedených principů na příkladě společnosti Starbucks, která patří v oblasti prezentace prostřednictvím sociálních sítí k světovým lídrům.
Klíčová slova: sociální médiá; Starbucks; sociální síte; Facebook; Twitter
Název práce: Building brand through social networks
Autor(ka) práce: Búza, Ján
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on building brand through social networks. Its main aim is to present opportunities that arise from expansion of social networks and to persuade the reader about their importance for companies. The first part of the thesis is focused on importance of building brand and new possibilities that are now available for businesses. Later it covers basic characteristics of social networks and main conditions that have to be fulfilled in order for strategy to be successful. The last part describes application of these principles on the example of Starbucks that belongs to the most successful companies in building brand identity through social networks.
Klíčová slova: Starbucks; social media; Twitter; Facebook; social network

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 2. 2012
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 15. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36095/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: