On-line marketing energetických společností

Název práce: On-line marketing energetických společností
Autor(ka) práce: Zemanová, Daniela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Syrovátka, Oldřich
Oponenti práce: Kaška, Nikola
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je nastínit situaci on-line marketingu energetických společností a pomocí dotazníkového výzkumu zjistit, zda je komunikace s energetickými společnostmi prostřednictvím sociálních sítí pro stálé i potenciální klienty zajímavá, případně co by ji učinilo atraktivní. Práce by měla být jakýmsi pilotním průzkumem v oblasti marketingové komunikace mezi energetickými společnostmi a jejich klienty.
Klíčová slova: sociální síť; energetická společnost; on-line marketing
Název práce: On-line marketing of energy companies
Autor(ka) práce: Zemanová, Daniela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Syrovátka, Oldřich
Oponenti práce: Kaška, Nikola
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The target of thesis is to outline the situation of on-line marketing of energy companies and through questionnaire research to discover whether communication with the energy companies through social networks for constant and potential clients is interesting, or what mades it attractive. The thesis should be a kind of a pilot survey in the area of marketing communication between energy companies and their clients.
Klíčová slova: on-line marketing; social network; energy company

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 3. 2011
Datum podání práce: 20. 4. 2012
Datum obhajoby: 15. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31559/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: