Analýza internetové marketingové strategie AIESEC

Název práce: Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Autor(ka) práce: Lačevová, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Vondráčková, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití internetu v marketingu v konkrétní neziskové organizaci, AIESEC. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku organizace AIESEC, jako neziskové organizace, a shrnutí specifik marketingu v neziskovém sektoru. Zároveň představuje roli a význam internetu v marketingu. V praktické části je věnována pozornost konkrétní pobočce studentské organizace, AIESEC Praha, a analýze využití internetových marketingových nástrojů. Na základě porovnání s konkurenčními organizacemi a jejich působení na internetu, jsou formulovány návrhy na změny u využívaných nástrojů.
Klíčová slova: marketingová strategie; AIESEC; studentská organizace; nezisková organizace; internetový marketing; internet; marketing
Název práce: Analysis of the internet marketing strategy of AIESEC
Autor(ka) práce: Lačevová, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Vondráčková, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the use of Internet in marketing, in a specific non-profit organization, AIESEC. The theoretical part contains the characteristics of AIESEC as a non-profit organization, and a summary of the specifics of marketing in the non-profit sector. It also presents the role and importance of Internet in marketing. The practical part is devoted to a particular branch of the student organization, AIESEC Prague, and analyzes its use of Internet marketing tools. Based on a comparison with competing organizations and their activities on the Internet, proposals for changes in the use of exploited tools are formulated.
Klíčová slova: Internet; AIESEC; student organization; non-profit organization; Internet marketing; marketing; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 2. 2012
Datum podání práce: 31. 5. 2012
Datum obhajoby: 14. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36394/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: