Podnikatelské strategie pro čínský trh - příklad společnosti Coca-Cola, HBC

Název práce: Podnikatelské strategie pro čínský trh - příklad společnosti Coca-Cola, HBC
Autor(ka) práce: Kyselová, Karolina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelskou strategií na čínském trhu, která je přiblížena konkrétním příkladem podnikatelské strategie společnosti Coca-Cola. Vzhledem k šíři tématu není obsahem celková podnikatelská strategie zmíněné společnosti, ale společenská odpovědnost, která je třetím pilířem zmíněné strategie. Cílem práce je porovnat díky hodnotám a nastavení společenské odpovědnosti společnosti Coca-Cola aktuální situaci na čínském trhu a postoj tamní vlády k hlavním problémům této oblasti. První kapitola je věnovaná ekonomickému růstu a současnému hospodářskému vývoji Číny, který je poznamenán celosvětovou finanční krizí. V souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti Coca-Cola je třeba zmínit úmluvy a závazky, které pro zemi vyplývají ze členství v organizaci ILO. Této problematice se věnuje druhá kapitola. Poslední kapitola přibližuje podnikatelskou strategii společnosti (základní pilíře včetně strategie "4A") se zaměřením na zajištění dlouhodobě udržitelného růstu. Tyto informace slouží nejenom pro přiblížení podnikatelské strategie společnosti, ale i pro možné srovnání přístupu vlády se skutečným stavem v zemi.
Klíčová slova: udržitelný růst; Čína; podnikatelská strategie; Coca-Cola
Název práce: Business strategy for the Chinese market - an example of Coca-Cola HBC
Autor(ka) práce: Kyselová, Karolina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machková, Hana
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the business strategy in the Chinese market, which is introduced a concrete example of the business strategy of Coca-Cola. According the breadth of the topic there is not included the overall business strategy of mentioned company, but corporate social responsibility, which is the third pillar of the strategy. The aim is to compare by values of social responsibility and setting the Coca-Cola's current situation on the Chinese market and local governments attitude to the main problems of this area. The first chapter is describe the economic growth and current economic development of China, which is marked by the global financial crisis. In the context of sustainable development of Coca-Cola is worth mentioning the Convention and the obligations arising from the country for membership in the ILO. This issue is devoted to the second chapter. The last chapter describes the business strategy (including the basic pillars of the strategy "4A"), with a focus on ensuring sustainable growth. This information is used not only to approach the business strategy, but also for possible access to government compared with the real situation in the country.
Klíčová slova: sustainable growth; China; Coca-Cola; business strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 22. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33337/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: