Strategie získávání nových zákazníků pro luxusní značku

Název práce: Strategie získávání nových zákazníků pro luxusní značku
Autor(ka) práce: Bartošová, Gabriela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje specifickému marketingu luxusních značek, se zaměřením na parfémovou značku Diesel. Cílem této práce je zhodnotit, na jakých principech funguje marketing luxusních značek, v čem je specifický. Zjištěné poznatky jsou ve druhé části s úpravami aplikovány na značku Diesel, zároveň je zanalyzována dosavadní marketingová komunikace této značky. Hlavním cílem této práce je návrh, jakým směrem by se měly ubírat marketingové aktivity značky Diesel v dalším období.
Klíčová slova: Diesel; získávání nových zákazníků; luxusní značka
Název práce: The Strategy of Customers´ Recruitmet for the Luxury Brand
Autor(ka) práce: Bartošová, Gabriela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Jurek, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of the diploma thesis is the specific marketing of luxury brands with focus on Diesel, parfum brand. The aim of the diploma thesis is to review principles on which the luxury brands' marketing proceeds, and what are its specifics. Theoretical findings are applied to Diesel brand, the current Diesel marketing communication is analysed as well. The main aim of the diploma thesis is to propose next steps for marketing activities of Diesel brand.
Klíčová slova: luxury brand; Diesel; recruitment of new customers

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 6. 2011
Datum podání práce: 15. 12. 2011
Datum obhajoby: 22. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32488/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: