Návrh změn marketingové strategie krémů proti vráskám společnosti L´Oréal

Název práce: Návrh změn marketingové strategie krémů proti vráskám společnosti L´Oréal
Autor(ka) práce: Macejová, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Havlová, Květa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce, kterou jsem vypracovala, má za cíl návrh změn marketingové strategie krémů proti vráskám značky Garnier. V teoretické části jsou zpracovány odborné prameny, které pojednávají o strategickém marketingu a plánování, popisují blíže marketingový výzkum a věnují se marketingovému mixu, jeho jednotlivým částem a trendům. Praktická část popisuje a analyzuje trh s pleťovou péčí a krémy proti vráskám a následně představuje značku Garnier. Podrobně jsou rozebrány dva marketingové výzkumy, které se věnují především řadě UltraLift od Garnier. Na základě tržních dat a zjištění marketingových šetření jsou stanoveny marketingové cíle a akční programy pro následující období.
Klíčová slova: marketingový mix; marketing; Garnier
Název práce: Proposal of the changes to L´Oréal anti-wrinkle cream marketing strategy
Autor(ka) práce: Macejová, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Havlová, Květa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Target of the diploma thesis is to set the proposals for Garnier anti-wrinkle care marketing strategy. The theoretic part of the thesis deals with strategic marketing and planning, desribes marketing research in detail and is also focused on marketing mix and its concrete parts and trends. Practical part desribes and analyses skin care market and anti-wrinkle cream category and subsequently presents Garnier brand. Attention is paid to two marketing studies which are focused on Garnier brand in detail. Marketing goals and action programmes are set according to market data and study learning.
Klíčová slova: marketing; marketing mix; Garnier

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 5. 2011
Datum podání práce: 15. 12. 2011
Datum obhajoby: 22. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32202/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: