Analýza a návrh marketingové strategie společnosti Cegelec

Název práce: Analýza a návrh marketingové strategie společnosti Cegelec
Autor(ka) práce: Svobodová, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem marketingové strategie společnosti Cegelec a.s., která působí na Business-to-Business trhu jako výrobce zařízení do vozidel městské hromadné dopravy. První část přibližuje základní charakteristiky Business-to-Business trhu a specifika marketingové strategie pro tento trh. Druhá část představuje společnost Cegelec a.s., poskytuje detailní popis fungování trhu výroby vozidel pro městskou hromadnou dopravu a analyzuje strategii společnosti z pohledu marketingu. Součástí je návrh na změnu vybraných částí marketingové strategie společnosti.
Klíčová slova: průmyslový trh; výroba vozidel městské hromadné dopravy; B2B marketing
Název práce: Analysis and Design of the Marketing Strategy for the Cegelec Company
Autor(ka) práce: Svobodová, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master's thesis focuses on analysis and design of the marketing strategy for the company Cegelec a.s., which is a manufacturer of equipment for urban transport vehicles. First part outlines the fundamental principles of the Business-to-Business market and examines the distinguishing characteristics of marketing strategy for this market. Second parts introduces the company Cegelec a.s., provides detailed description of the urban transport vehicles manufacturing market and analyzes the strategy of the company from the marketing point of view. In addition, the thesis incorporates proposal of changes in some components of the company's marketing strategy.
Klíčová slova: Industrial Market; Manufacturing of Urban Transport Vehicles; B2B Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2010
Datum podání práce: 15. 6. 2011
Datum obhajoby: 22. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29203/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: