Marketingová a komunikační strategie společnosti Tupperware

Název práce: Marketingová a komunikační strategie společnosti Tupperware
Autor(ka) práce: Pučelíková, Monika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Tučková, Magdalena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií společnosti Tupperware. První kapitola teoretické části popisuje podstatu marketingu a jeho znaky, věnuje se marketingovému a komunikačnímu mixu, komunikační strategii obecně a také SWOT analýze. Druhá kapitola teoretické části je zaměřena na konkrétní marketingové komunikační aktivity. V praktické části se již práce konkrétně zabývá představením společnosti Tupperware, analýzou stávající marketingové a komunikační strategie dané společnosti. Analýza zmíněných strategií vyústí ve vlastní návrhy na vylepšení do budoucna.
Klíčová slova: komunikační strategie; Tupperware; marketingová strategie; marketing
Název práce: Marketing and communication strategy of the Tupperware company
Autor(ka) práce: Pučelíková, Monika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Tučková, Magdalena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the marketing and communication strategy of Tupperware company. The first chapter of the theoretical part describes the essence of marketing and its characters, deals with marketing and communication mix, communication strategy in general and aslo SWOT analysis. The second chapter focuses on specific communication activities. The practical part of the thesis deals with the introduction of Tupperware company, analysis of current marketing and comunication strategy of the company. The analysis of mentioned strategies results in my own proposals for future improvements.
Klíčová slova: Tupperware; communication strategy; marketing strategy; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2011
Datum podání práce: 11. 5. 2012
Datum obhajoby: 29. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34341/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: