Působení značky JUPÍK na její cílovou skupinu

Název práce: Působení značky JUPÍK na její cílovou skupinu
Autor(ka) práce: Klímová, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Fiala, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje značce dětských nápojů JUPÍK a jejímu působení na cílovou skupinu. První kapitola představuje základní marketingové pojmy, definuje značku a její budování. Druhá kapitola shrnuje problematiku marketingové segmentace trhu se zaměřením na dětského spotřebitele a popisuje principy marketingového výzkumu. Ve třetí kapitole je představena značka JUPÍK a její marketingová strategie, čtvrtá a pátá kapitola se zabývá vlastním marketingovým výzkumem a jeho výsledky. Cílem tohoto výzkumu bylo analyzovat postoj dětských spotřebitelů ke značce a na základě těchto zjištění navrhnout změny do budoucna.
Klíčová slova: dětský tržní segment; marketingový výzkum trhu; značka Jupík
Název práce: The influence of brand JUPÍK on its target group
Autor(ka) práce: Klímová, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Fiala, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on brand of children's soft drinks JUPÍK and its influence on the target group. First chapter introduces fundamental marketing terms, defines a brand and its management. Second chapter summarizes the marketing segmentation of the market focusing on children as consumers and describes the principals of the marketing research. Third chapter introduces the brand JUPÍK and its marketing strategy, fourth and fifth chapter is concerning proper marketing research and its results. The objective of this thesis was to analyze the attitude of children consumers to the brand JUPÍK and propose a change in the future according to these results.
Klíčová slova: brand Jupíl; children market segment; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 5. 2011
Datum podání práce: 7. 5. 2012
Datum obhajoby: 29. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32075/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: