Ověření business modelu prodeje nového produktu Lifelink

Název práce: Overenie business modelu predaja nového produktu Lifelink
Autor(ka) práce: Kovács, Jozef
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Barton, Monika
Oponenti práce: Müllerová, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je overenie business modelu nového produktu novovznikajúcého podniku Lifelink s.r.o. a produktu rovnakého mena. Práca je koncipovaná ako doporučenie investorovi o prijatí resp. zamietnutí investície a zároveň ako podklad pre odhad návratnosti a ziskovosti celého projektu. Práca je založená na využití teoretických a praktických poznatkov získaných počas štúdia a ich uplatnení pri zavedení daného produktu. Práca je rozdelená do štyroch častí, kde prvú časť tvorí úvod obsahujúci popis práce, jej ciele a postupy. Druhú časť tvoria metodologické postupy na základe ktorých je v tretej časti uskutočnená praktická aplikácia. Jadro praktickej časti tvorí štúdia uskutočniteľnosti, rozšírená o špecifické oblasti business modelu. Súčasťou tejto časti práce je aj variantné vyhodnotenie profitability projektu v pesimisitickej, optimistickej a predpokladanej, strednej variante. Záver obsahuje doporučenie investorovi o prijatí, resp. zamietnutí investície do projektu na základe čistej súčasnej hodnoty a ekonomickej pridanej, v ktorých sú zohľadnené všetky faktory obsiahnuté v praktickej časti.
Klíčová slova: Overenie ; Model; Business ; Produkt
Název práce: Ověření business modelu prodeje nového produktu Lifelink
Autor(ka) práce: Kovács, Jozef
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Barton, Monika
Oponenti práce: Müllerová, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je ověření business modelu nového produktu novznikajícího podniku Lifelink s.r.o. a produktu stejného jména. Práce je koncipována jako doporučení investorovi o přijetí, resp. zamítnutí investice a zároveň jako podklad pro odhad návratnosti této investice a ziskovosti celého projektu. Práce je založená na využití teoretických a praktických poznatkú získaných počas studia a jejich uplatnění při zavedení daného produktu. Práce je rozdělená na čtyři části, kde první část představuje úvod obsahující popis práce, její cíle a postupy. Druhá část obsahuje metodologický aparát na základě kterého je v třetí části provedena praktická aplikace. Jádro tyhle části tvoří studie proveditelnosti rozšířena o specifiká oveřování business modelu. Součástí téhle části je variantní řešení profitability projektu v pesimistické, optimistické a střední, prředpokládané variante. Závěr obsahuje doporučení pro investora o přijetí, resp. zamítnutí investice na základě čisté současné hodnoty a ekonomické pridané hodnoty, v kterých jsou zohledněné poznatky získané v praktické častí.
Klíčová slova: Produkt; Model; Business ; Ovľťení
Název práce: Evalution of the business model of new product Lifelink
Autor(ka) práce: Kovács, Jozef
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Barton, Monika
Oponenti práce: Müllerová, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The objective of this thesis is to verify the business model of a new product introduced by a newly founded company named Lifelink s.r.o. and its product of the same name. The thesis is conceived as a recommendation for the investor whether to accept or decline an investment in the project. The paper should also serve as an estimate of the profitability of the project and its value to the investor. The thesis is based on utilization of theoretical and practical knowledge gained during my studies and its application in introduction of a new product. The thesis is divided into four parts, where the first part represents the introduction containing the description, objectives and methods of the thesis. The second part contains the methodology which is going to be used in the third part. This part represents the application of the methodoly presented earlier and its core is a feasibility study expended by the specifics of a business model evaluation. The conclusion contains the recommendation for the investor based on calculated net present value and economic value of the project which incorporate all findings from the third part of the thesis.
Klíčová slova: Business ; Product; Model; Evaluation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2011
Datum podání práce: 15. 6. 2012
Datum obhajoby: 29. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31956/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: