Marketingová strategie elektronického obchodu Fotodekorace.cz

Název práce: Marketingová strategie elektronického obchodu Fotodekorace.cz
Autor(ka) práce: Vlčková, Simona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce zkoumá vybrané metody zvyšování návštěvnosti elektronického obchodu fotodekorace.cz, zejména se však zabývá výkonnostními nástroji internetového marketingu. Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz navrhnout internetovou marketingovou strategii tohoto konkrétního internetového projektu vedoucí k růstu prodejů. Dílčím cílem práce je prostřednictvím webové analytiky zhodnotit efektivitu online marketingových aktivit. Jedním z výstupů práce je návrh efektivní optimalizované reklamní kampaně ve vyhledavačích. Práce se pro splnění předkládaných cílů opírá zejména o uvedený teoretický pohled, který je následně aplikován. Na závěr jsou formulována doporučení pro budoucí vývoj internetového obchodu, která by měla přispět k dalšímu zvýšení výkonnosti stránek.
Klíčová slova: optimalizace pro vyhledavače; metody zvyšování návštěvnosti webových stránek; strategický marketing; internetový obchod; marketing ve vyhledavačích
Název práce: Marketing strategy of the e-commerce fotodekorace.cz
Autor(ka) práce: Vlčková, Simona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is analysing methods of increasing the visit rate of the internet shop fotodekorace.cz, especially it is concerned about the utilities of the internet marketing. The aim of the master's thesis is, on the basis of undertaken analysis suggest internet marketing strategy of this particular internet project, which should lead to an increase in sales. The premises of the thesis is to analyse the effectively of online marketing activities. One of the outcomes is the outline of the effective optimized advertising campaign in search engines. The master's thesis is relying mainly on mentioned theoretical project, which is subsequently applied. At the end there are formulated advices for the future development of the internet shop, which should be beneficial for the following increase in the potential of the website.
Klíčová slova: search engine marketing; search engine optimization; Methods for increasing a website´s visit rate; strategic marketing; internet shop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2011
Datum podání práce: 5. 5. 2012
Datum obhajoby: 31. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34346/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: