Posouzení nákupní atmosféry dvou retailových jednotek SPORTISIMO a HERVIS SPORT

Název práce: Posouzení nákupní atmosféry dvou retailových jednotek SPORTISIMO a HERVIS SPORT
Autor(ka) práce: Caletka, Petr
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Mokrejšová, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry v prodejnách SPORTISIMO a Hervis Sport. První kapitola je věnována teoretickému vymezení pojmu nákupní atmosféra a charakteristice jednotlivých kritérií, která tuto atmosféru tvoří. Druhá kapitola popisuje společnosti, kterých se práce týká. Věnuje se jejich působnosti na českém trhu, sortimentu a doplňkovým službám. Třetí kapitola je věnována posouzení a porovnání nákupní atmosféry vybraných retailových jednotek. Detailně se věnuje jednotlivým kritériím a jejich analýze pomocí dvou metod výzkumu- terénní a marketingový průzkum. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a návrh možných řešení pro zlepšení situace.
Klíčová slova: SPORTISIMO; nákupní atmosféra; Hervis Sport
Název práce: Evaluating of shopping atmosphere in two retail units SPORTISIMO and Hervis Sport
Autor(ka) práce: Caletka, Petr
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Mokrejšová, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is about evaluating shopping atmosphere in SPORTISIMO and Hervis Sport in one city. First chapter is dedicated to definition of shopping atmosphere and it also characterizes criterions which make this atmosphere. Second chapter describes companies SPORTISIMO and Hervis Sport. It is about assortment and complementary services. Third chapter analyses atmosphere in these retail stores using two research methods. Last point is about analysing results. There are also some proposals how to improve negative points.
Klíčová slova: Hervis Sport; SPORTISIMO; shopping atmosphere

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 12. 2011
Datum podání práce: 31. 5. 2012
Datum obhajoby: 29. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35299/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: