Věrnostní program Air France-KLM a jeho komunikace

Název práce: Věrnostní program Air France-KLM a jeho komunikace
Autor(ka) práce: Georgievová, Jitka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku věrnostních programů pro malé a střední podniky v letecké dopravě. Cílem práce je analyzovat BlueBiz, věrnostní program pro malé a střední podniky leteckých společností Air France-KLM a navrhnout zlepšení tohoto programu. Teoretická část obsahuje úvod do marketingu, komerčních komunikací a věrnostních programů; praktická část se zabývá konkrétně programem BlueBiz. Praktická část představuje letecké společnosti Air France-KLM a obsahuje analýzu smluvních podmínek BlueBiz, konkurenční analýzu, analýzu komunikací programu a analýzu povědomí o programu BlueBiz. Výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, která je podkladem pro návrhy na zlepšení programu.
Klíčová slova: věrnostní programy; marketing v letecké dopravě; BlueBiz; Air France-KLM
Název práce: Frequent Flyer Program of Air France-KLM and its Communications
Autor(ka) práce: Georgievová, Jitka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis addresses the topic of frequent flyer programs for small and medium enterprises. The goal of this thesis is to analyze BlueBiz, the Air France-KLM frequent flyer program for small and medium enterprises, and to propose improvements for this program. The theoretical part consists of an introduction to marketing, commercial communications, and loyalty programs; the analytical part deals directly with the frequent flyer program BlueBiz. The analytical part introduces the airline companies Air France-KLM, and provides an analysis of BlueBiz terms and conditions, an analysis of the competitors' programs, analysis of program's communications and an analysis of BlueBiz awareness. The results of all analyses are summarized in a SWOT analysis, which creates groundwork for designing program's improvements.
Klíčová slova: loyalty programs; BlueBiz; Air France-KLM; marketing in airline industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 9. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 30. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32723/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: