Návrh on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz

Název práce: Návrh on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz
Autor(ka) práce: Németh, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je sestavení on-line marketingové strategie internetového projektu e2shop.cz. Strukturou je rozdělena na tři části. První část slouží k představení teoretických východisek komerčních komunikací s důrazem na on-line prostředí. Druhá část popisuje podstatu a funkcionalitu projektu e2shop.cz. Poslední část obsahuje navrženou on-line marketingovou strategii, která vychází z analýzy externích faktorů pomocí PESTEL schématu, analýzy trhu a analýzy konkurence. Jejich závěry jsou spojeny ve SWOT analýze, která určuje základní východiska on-line marketingové strategie. Součástí strategie je definice cílové skupiny, určení cílů a nástrojů k jejich dosažení. Závěrem je uveden harmonogram implementace a plánovaný rozpočet.
Klíčová slova: on-line marketing; marketingová strategie; e-commerce; on-line komunikace
Název práce: On-line marketing strategy of start-up project e2shop.cz
Autor(ka) práce: Németh, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of this thesis is to propose an on-line marketing strategy of start-up project e2shop.cz. The thesis itself consist of three parts. The first part presents theoretical framework of commercial communication with focus on on-line communication. The second part describes the basic principles of e2shop.cz project and its functionality. The last parts consists of the strategy itself that is based on thorough analysis of external factors, market and competition using PESTEL, SWOT and TOWS schemes. The strategy contains of target group, objectives and tools definistion. Implementation plan and budget are included as well.
Klíčová slova: on-line marketing; marketing strategy; on-line communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 6. 2011
Datum podání práce: 16. 12. 2011
Datum obhajoby: 30. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32491/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: