Marketing na internetu

Název práce: Marketing na internetu
Autor(ka) práce: Trofymchuk, Dmytro
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Šimůnková, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se bude zabývat nástroji propagace na internetu, jako jedním z možných nástrojů marketingu. Cílem práce je tedy představit možnosti marketingové prezentace na internetu. V teoretické části se budeme zabývat marketingem, neboť marketing je ve firemním životě často nedílnou součástí všech činností firmy. Pomůže totiž zajistit co největší efekt z činnosti firmy a vytváří poptávku po nabízeném produktu - pomáhá produkt prodávat. V praktické části budeme teoretické poznatky aplikovat do podnikové praxe. Zmíním zde konkrétní podobu možností internetového marketingu, jako např. virální marketing, guerillový marketing, metody SEO, SMO.
Klíčová slova: internet; reklama; SMO; SEO; Marketing
Název práce: Internet Marketing
Autor(ka) práce: Trofymchuk, Dmytro
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Šimůnková, Tereza
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The study of the internet marketing tools for a small business. The paper show optimal strategy and options such as SEO, SMO, viral marketing and others, that can be used to improve the sales and visibility of the company.
Klíčová slova: SMO; SEO; internet; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 4. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2011
Datum obhajoby: 29. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31717/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: