Podnikání v mezinárodním prostředí - CineStar

Název práce: Podnikání v mezinárodním prostředí - CineStar
Autor(ka) práce: Shestakova, Margarita
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Semianiaka, Andrei
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je věnována velice důležitému a aktuálnímu tématu současné doby, jedná se o vstup zahraniční firmy na ruský trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V části první se autorka věnuje teoretickému přístupu k problematice. Ve druhé části je pozornost věnována aktivitám společnosti CineStar na českém trhu. V předposlední kapitole se autorka již věnovala volbě vstupu na trh, jednalo se o výzkum následujících způsobů vstupu: investice na zelené louce, podnikání s partnerem, franchsising a fúze. V poslední kapitole se autorka již věnovala ostatní problematice -- jednalo se o marketing a management. Tato část práce měla sloužit jako forma návrhů pro ostatní firmy, které chtějí podnikat na ruském trhu. Cílem práce je popsat vstup společnosti CineStar na ruský trh se zaměřením na volbu vstupu. Ústřední výzkumná otázka byla následující: společnosti CineStar se opravdu vyplatí vstupovat na ruský trh. Autorka ve své práci pracovala jak s ruskými, tak i s českými zdroji.
Klíčová slova: Rusko; CineStar; výzkum trhu; podnikání; CineStar
Název práce: Business in an international ambient- CineStar
Autor(ka) práce: Shestakova, Margarita
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tyll, Ladislav
Oponenti práce: Semianiaka, Andrei
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is dedicated to currently a very important and topical theme; it is an entering of foreign company into the Russian market. The work is divided into two parts. In the first, the author deals with the theoretical approach to the issue. In the second part of the work the author describes activities of CineStar on the Czech market. After that the author is explaining the choice of market entry, it was the following ways: greenfield investment, business with a partner, franchising and merger. In the last chapter the author explaining other issues - it was a marketing and management. This part should serve as a form of proposals for other companies that are thinking about doing business in the Russian market. The aim of this thesis is to describe the entry of CineStar into the Russian market with a focus on the choice of entering. The central research question was following: CineStar company is really worth to enter the Russian market. The author worked in her work with Russian and Czech resources.
Klíčová slova: Russia; enter the foreign market; business; CineStar; market research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikové ekonomiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2010
Datum podání práce: 30. 6. 2010
Datum obhajoby: 4. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/24256/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: