Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu

Název práce: Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu
Autor(ka) práce: Slabá, Marie
Typ práce: Disertační práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Kovář, František; Štarchoň, Peter
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Disertační práce řeší problematiku marketingové komunikace vysokoškolských institucí. Do této doby nebyla problematice komunikace vysokoškolských subjektů věnována dostatečná pozornost, což bylo hlavním důvodem pro výběr a řešení tématu dizertační práce. Marketingová komunikace vysokoškolských subjektů je chápána jako komplexní problém zapadající do strategického marketingu uvedených institucí. Hlavní důraz je kladen na plánování marketingové komunikace vysokoškolského subjektu. Dizertace vychází z nejnovějších poznatků v oblasti teorie marketingové komunikace jako součásti marketing managementu. Disertace je založena na analýze a mapování klíčových skupin stakeholderů prostřednictvím Metodiky Stakeholder Circle. Disertační práce je rozčleněna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola analyzuje současný stav zkoumané problematiky v ČR i zahraničí. Druhá kapitola vymezuje předmět zkoumání disertační práce, přínosy autorky na úrovni teoretické i praktické a cíle disertační práce. Třetí kapitola podrobně rozebírá metodiku práce a použité vědecké metody i hypotézy, které byly pro další zkoumání stanoveny. Výsledky a interpretace vlastního zkoumání autorky jsou shrnuty v kapitole čtvrté. V závěru této kapitoly jsou verifikovány hypotézy a navržena opatření. V závěru práce jsou shrnuty přínosy disertační práce a naplnění formulovaných cílů.
Klíčová slova: marketing; Metodika Stakeholder Circle; stakeholder; stakeholder management; vysoká škola; marketingová komunikace; marketingový mix
Název práce: Marketing communication strategy of universities with emphasis on stakeholder management
Autor(ka) práce: Slabá, Marie
Typ práce: Dissertation thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Kovář, František; Štarchoň, Peter
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The disertation thesis deals with the problem of marketing communication of universities. The main reason for a choice of the topic of dissertation thesis and solution to the theme of the dissertation thesis was a fact that nobody has paid adequate attention to the problem of marketing communication of universities Marketing communication of university is a complex problem which is a key part of strategic marketing of universities. The main emphasis is put on planning of marketing communication of university. The dissertation thesis proceeds from the latest knowledge in theory of marketing communication as a key part of marketing. The dissertation is based on the analysing and mapping of key groups of stakeholders by the means of Stakeholder Circle Methodology. The text of the dissertation thesis is divided into four main chapters. Chapter one analyses the current situation of the research problem in the Czech Republic and abroad. Chapter two specifies the subject of dissertation thesis, authors' benefits on the theoretical and practical level and the main aims of the dissertation thesis. Chapter three analyses the methodology of the dissertation thesis and all scientific methods and hypothesis of the dissertation thesis in detail. The main results and interpretation of the authors' research are summarized in the chapter four. At the end of this chapter there will be a verification of hypothesis and suggestion of solution of problems. In conclusion there is a summarisation of the benefits of dissertation thesis and fulfilment of dissertations' aims.
Klíčová slova: Stakeholder Circle Methodology; stakeholder; stakeholder management; university; marketing communication; marketing mix; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Doktorský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ph.D.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 4. 2010
Datum podání práce: 10. 4. 2012
Datum obhajoby: 31. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/37348/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: