Biopotraviny a jejich postavení v současném retailingu

Název práce: Biopotraviny a jejich postavení v současném retailingu
Autor(ka) práce: Březíková, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem mé diplomové práce jsou Biopotravinami a jejich postavení v současném retailingu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám teorií biopotravin a jejich postavení na trhu. Analyzuji také problémy ekologického hospodářství v České republice, stejně tak i legislativní rámec. Praktická část popisuje biopotraviny v Intersparu, a také jeho vlastní značku SPAR Natur*pur. V této společnosti jsem provedla také průzkum pomocí dotazníku, na který zodpovídali zákazníci Intersparu otázky týkající se biopotravin a jejich postavení v České republice. Výsledky jsem prezentovala pomocí grafů s komentáři.
Klíčová slova: Biopotraviny; Ekologické zemědělství; SPAR Natur*pur
Název práce: Bioproducts and their position in the present retailing
Autor(ka) práce: Březíková, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of my diploma thesis is Bioproducts and their position in the present retailing. The thesis is divided in two parts, a theoretical one and a practical one. The theoretical part deals with the theory of bioproducts and their market position. It analyses ecology-agriculture tasks in Czech Republic as well as the legislation in the Czech Republic. The practical part describes bioproducts in Interspar and its own brand SPAR Natur*pur. In Interspar I did my research using questionnaires that were filled in by costumers of Interspar. These costumers answered questions about bioproducts and their market position in the Czech Republic. The results are presented in graphs and with a comment.
Klíčová slova: SPAR Natur*pur; Ecology-agriculture; Bioproducts

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2011
Datum podání práce: 30. 6. 2012
Datum obhajoby: 31. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32870/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: