Franchising jako metoda vstupu na trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na trh
Autor(ka) práce: Škodová, Adéla
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této bakalářské práce je Franchising jako metoda vstupu na trh. V první části se zabývám franchisingem obecně, jeho výhodami, nevýhodami a informačními materiály o této formě podnikání. Zmiňuji i současný stav franchisového trhu v České republice. V druhé části se věnuji TETA drogeriím a způsobu fungování sítě. Obsahem jedné kapitoly jsou základní údaje o vlastníkovi značky TETA, postavení na trhu a služby, které TETA drogerie zákazníkům poskytuje. V další kapitole rozebírám franchisovou smlouvu, z níž se soustředím především na Soubor pravidel a jeho dodržování. Poslední kapitola je zaměřena na názory franchisantů na fungování systému TETA.
Klíčová slova: franchisor; franchisant; franchising v ČR; franchising; TETA drogerie
Název práce: Franchising as a method of entry to the market
Autor(ka) práce: Škodová, Adéla
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Drozen, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this bachelor thesis is Franchising as a method of entry to the market. In the first part I focus on franchising theory, its advantages, disadvantages and informative materials for this type of business. I also mention the current state of the franchise market in the Czech Republic. The second part deals with "TETA drogerie" and franchising chain functioning. In one chapter, I mention the basic information about the owner of TETA brand, its market position and services that "TETA drogerie" provides to customers. In the next chapter I discuss the franchise contract, from which I focus primarily on the "Set of rules" and its compliance. The last chapter presents the franchisees opinions about franchising chain of "TETA drogerie".
Klíčová slova: franchisee; franchising in the Czech Republic; TETA drogerie; franchisor; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 4. 2011
Datum podání práce: 30. 6. 2012
Datum obhajoby: 31. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31736/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: