Komunikační strategie turistického produktu ve venkovské turistice

Název práce: Komunikační strategie turistického produktu ve venkovské turistice
Autor(ka) práce: Nosková, Zdenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Pelejová, Dana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Anotace: Tématem diplomové práce je komunikační strategie nového komplexního produktu venkovské turistiky s celostátní působností s názvem "Prázdniny na venkově". Cíle práce: Hlavním cílem práce je zpracovat vhodnou marketingovou komunikační strategii pro Prázdniny na venkově. Strategie bude následně sloužit Svazu venkovské turistiky, který je nositelem projektu, jako praktický marketingový nástroj. Vedlejším cílem práce je zhodnotit využití značkového programu Prázdniny na venkově pro poskytovatele služeb ve venkovské turistice. Metodika zpracování diplomové práce: Pro naplnění cílů této práce bude použita analýza dostupných informací, komparace poznatků vyspělých turistických destinací a zahraniční odborné literatury a následná syntéza získaných poznatků. Na základě provedených analýz bude navržena vhodná komunikační strategie a formulována doporučení pro efektivní využití značkového programu pro poskytovatele služeb.
Klíčová slova: Venkovský cestovní ruch; Komunikační strategie; Prázdniny na venkově; Branding; Turistický produk; SWOT analýza
Název práce: Communication Strategies of the Tourism Product in Rural Tourism
Autor(ka) práce: Nosková, Zdenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Pelejová, Dana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Annotation: The topic of the diploma work is the communication strategy for a new complex rural tourism product for the Czech Republic "Holidays in the Countryside". Objective: Main objective of my work is to elaborate a suitable marketing communication strategy for Holidays in the Countryside product. The strategy will then be used by the Union for Rural Tourism (Svaz venkovské turistiky), which is the project promoter, as a practical marketing tool. Secondary objective of the work is to evaluate current utilization of brand program Holidays in the Countryside by the rural tourism service providers. Method: Analysis of accessible information, comparative study of foreign tourist destination experiece and professional publications followed by the synthesis of acquired data will be used as a method for elaboration of this work. Based on the analyses a suitable communication strategy will be formulated along with the recommendations for the effective utilization of the brand program by the service providers.
Klíčová slova: Branding; SWOT Analysis; Tourism product; Rural tourism; Communication strategy; Holidays in the Countryside

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 3. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 29. 5. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31068/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: