Řízení kampaně v PPC systému

Název práce: Řízení kampaně v PPC systému
Autor(ka) práce: Šímová, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá mechanismy nastavování kampaní v ppc systémech. Diskutuje roli ppc v marketingovém mixu firmy, srovnává ppc s dalšími podobnými nástroji (např. SEO). Na příkladu konkrétní firmy demonstruje zásady tvorby reklamních sestav, nastavování a řízení klíčových slov, výběr obsahových sítí a analyzuje i rozšířené nástroje ppc systémů (publika, dimenze, témata).
Klíčová slova: analýza klíčových slov; internetový marketing; PPC reklamní kampaň
Název práce: Campaign Management in PPC System
Autor(ka) práce: Šímová, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kincl, Tomáš
Oponenti práce: Novák, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis focuses on the mechanisms set up campaigns in ppc systems. Thesis discusses the role of PPC in the marketing mix of the company, compares ppc with other similar tools (e.g. SEO). The practical part describes the creation of ad groups, setting and management of keywords, selection of content network, and analysis advanced tools of ppc campaign (public, dimensions, themes).
Klíčová slova: keyword analysis; internet marketing; PPC advertising campaign

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu informací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 1. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30109/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: