Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu detergentů

Název práce: Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu detergentů
Autor(ka) práce: Janoušková, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Moserová, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces na trhu pracích prostředků a stanovit fáze kupního rozhodovacího procesu. Rovněž cílem práce bylo potvrdit či vyvrátit výzkumem stanovené hypotézy. V teoretické části je popsáno chování spotřebitele a marketingový výzkum pouze v teoretické rovině. V praktické části následovala specifikace hlavním hráčů na trhu pracích prostředků. Dále již navazoval vlastní výzkum. K výzkumu sloužily zdroje primárního výzkumu a sekundárního výzkumu. Pro primární výzkum sloužil dotázník. Analýza je provedena na základě excelovských tabulek a grafů. Na základě analýzy je provedeno shrnutí a následná marketingová doporučení pro podniky, které na trhu pracích prostředků vystupují.
Klíčová slova: dotazníkové šetření; kupní rozhodovací proces; Spotřební chování; prací prostředek; marketingový výzkum
Název práce: Purchasing decision process of consumers in the detergents market
Autor(ka) práce: Janoušková, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Moserová, Andrea
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my Master thesis is to analyze consumer process of purchasing decision in the detergents market. Through this aim I am trying to confirm or deny defined hypothesis by research. In theoretical part is detailed description of consumer behavior and marketing research. Next chapter is dedicated to specifications of main producers in the detergent market which is followed by my own research. To my research were used primary and secondary researching sources. Questionnaire was used as primary source. Analysis is accomplished through excel tabs and graphs. At the end of my thesis is a summary based on analysis and recommendations for the companies, which occur in the detergent market.
Klíčová slova: buyer decision process; marketing research; detergent; Consumer behavior; questionnaire research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2011
Datum podání práce: 5. 5. 2012
Datum obhajoby: 6. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36647/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: