Marketingova strategie HPhobby s.r.o

Název práce: Marketingova strategie HPhobby s.r.o
Autor(ka) práce: Tegzová, Milena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti HPhobby s.r.o., která realizuje svoji činnost pouze prostřednictvím internetového obchodu www.hphobby.cz. Cílem práce je analyzovat společnost včetně její konkurence a aplikovat tato data na marketingovou strategii zaměřenou na nástroje Internetu. První kapitola se věnuje analýze společnosti a konkurence, pro vypracování je využita SWOT a PEST analýza a BCG matice. Druhá kapitola je věnována segmentaci spotřebitele, pro ni jsou využita data MML-TGI ČR, ČSÚ, vlastní dotazník a interní data společnosti. Třetí kapitola se zabývá marketingovou strategií, kde vymezuji marketingové cíle společnosti, marketingový mix včetně rozpočtu, monitoring a vyhodnocení marketingového plánu.
Klíčová slova: známky, mince; marketingová strategie; MML-TGI ČR; e-shop; diáře; internetový marketing
Název práce: Marketing strategy of the company HPhobby s.r.o
Autor(ka) práce: Tegzová, Milena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the marketing strategy of the company HPhobby s.r.o., which is realising its activities only through the online store www.hphobby.cz. The aim is to analyze the company and its competitors and apply this data to marketing strategy focused on Internet marketing tools. The first chapter deals with the analysis of the company and its competitors, for this chapter the SWOT, PEST analysis and BCG matrix are used. The second chapter concerns the segmentation of the consumer, for this MML-TGI ČR data, Czech statistical office data, questionnaire and internal company data are used. The third chapter deals with the marketing strategy, where I define marketing objectives of the company. Another part of this chapter deals with the marketing mix, including budget, monitoring and evaluation of the company.
Klíčová slova: stamps, coins; e-shop; notebooks; MML-TGI ČR; internet marketing; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 6. 2011
Datum podání práce: 9. 5. 2012
Datum obhajoby: 6. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35875/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: