Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy

Název práce: Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy
Autor(ka) práce: Pokorná, Ela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Svátek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce si klade za cíl zhodnotit fungování a marketingovou strategii předchozího elektronického obchodu s parfémy provozovaném společností VEDICI, s.r.o. a na základě provedených analýz navrhnout marketingovou strategii pro nově zakládaný elektronický obchod v tomto oboru. Návrh se opírá o komplexní teoretický přehled se zaměřením na strategický a online marketing, dále o situační analýzu vnějšího prostředí a podniku, celopodnikové a marketingové SMART cíle, proces segmentace, targetingu a positioningu. Výsledky jsou využity při stanovení strategie pro jednotlivé složky marketingového mixu (produkt, cena, komunikace a distribuce). Práce v závěru obsahuje zhodnocení navržené marketingové strategie spolu s doporučeními pro další rozvoj.
Klíčová slova: parfémy; marketingová strategie; situační analýza; elektronický obchod; marketingový mix
Název práce: Marketing Strategy of Fragrance Online Shop
Autor(ka) práce: Pokorná, Ela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Svátek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is operation and marketing strategy evaluation of previous fragrance online shop run by VEDICI, s.r.o. and to propose a marketing strategy for a new planned electronic shop within this business line based on analyses done. This proposal is built on comprehensive theoretical overview in terms of strategic and online marketing, as well as external and internal situational analysis, companywide and marketing SMART goals, and process of segmentation, targeting, and positioning. Outcomes are then applied during the strategy setting of marketing mix (i.e. product, price, promotion and placement). At the end the thesis includes an evaluation of proposed marketing strategy together with couple of recommendations for the future development.
Klíčová slova: fragrance; marketing mix; marketing strategy; situational analysis; online shop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 11. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 6. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34633/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: