Rozdíly v nákupním chování mužů a žen na českém retailovém trhu

Název práce: Rozdíly v nákupním chování mužů a žen na českém retailovém trhu
Autor(ka) práce: Zabloudilová, Pavlína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Bachmann, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoretická část práce je zaměřena na význam nákupního chování,převážně pak na predispozice nakupujícího a jednotlivé části kupního rozhodovacího procesu, které rámcově tvoří černou skřínku kupujícího a jsou hlavními faktory v ovlivňování nákupního chování. V praktické části dochází nejprve na základě sekundárních dat a pozorování k analýze rozdílů chování mezi ženou a mužem obecně, dále při nákupu v supermarketu nebo na internetu. Práce obsahuje také marketingový výzkum, který byl realizován na základě dotazníkového šetření a je zaměřen na nákupní rozdíly mezi mužem a ženou v maloobchodě s elektronikou na českém trhu. Na základě vzešlých odpovědí z dotazníku byl na závěr práce proveden mystery shopping.
Klíčová slova: predispozice nakupujícího; nákupní chování; kupní rozhodovací proces; rozdíly mezi mužem a ženou; mystery shopping; dotazník
Název práce: Differences in shopping behaviour of men and women in the czech retail marketplace
Autor(ka) práce: Zabloudilová, Pavlína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Bachmann, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theoretical part of this bachelor thesis is focused on meaning of the shopping behaviour particularly on the predispositions and the buyer decision process. These factors create the black box of buyer in general. On the basis of the available secondary data and observation are analysed in the practical part of the thesis the general differences of men and women, the differences in shopping in the supermarket or on the internet as well. The thesis also involves a marketing research, which was realized with the help of questionare. The questionare inquire into the differences in shopping behaviour of men and women in the czech retail electro-marketplace. In the end was effected the mystery shopping.
Klíčová slova: shopping behaviour; mystery shopping; questionare; differences of men and women; buyer decision process; predispositions of buyer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 11. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 6. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/34301/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: