Možnosti marketingové orientace ve farmacii

Název práce: Možnosti marketingové orientace ve farmacii
Autor(ka) práce: Čapková, Martina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Štěpánková, Věra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu ve farmacii, který se v mnoha ohledech odlišuje od marketingu běžného spotřebního zboží. Práce se soustředí právě na tato specifika. Zaměřuje se na jednotlivé nástroje marketingového mixu a vysvětluje jejich specifické rysy v souvislosti s aplikací na oblast farmacie. Práce shrnuje teoretické poznatky, které se k tématu vztahují, a vysvětluje rozsáhlou legislativu, která veškeré aktivity farmaceutického marketingu výrazně reguluje, platnou v České republice. Cílem analytické části práce je pak na příkladu farmaceutické společnosti Belupo navrhnout řešení dvou reálně existujících marketingových problémů s využitím poznatků části teoretické. Práce analyzuje neúspěšné uvedení produktu Simbela a navrhuje vlastní strategii uvedení na trh pro léčivý přípravek Belohair.
Klíčová slova: farmacie; farmaceutický marketing; marketing
Název práce: Specifics of Pharmaceutical Marketing
Autor(ka) práce: Čapková, Martina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Štěpánková, Věra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the topic of pharmaceutical marketing. Pharmaceutical marketing uses many usual marketing techniques, but it has also its typical characteristics. The thesis focuses on those specifics. It deals with the various tools of marketing and communication mix and their specific characteristics in relation to the pharmaceutical marketing. The thesis summarizes the theoretical literature, which relates to the topic, and explains the Czech legislation that regulates significantly all marketing activities in pharmaceutical industry. The analytical part of the thesis solves two real existing marketing problems on the example of the Belupo company. It analyses why the Simbela product has failed on the Czech market and proposes a go-to-market strategy for the new Belohair product.
Klíčová slova: pharmacy; pharmaceutical marketing ; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 3. 2011
Datum podání práce: 5. 5. 2012
Datum obhajoby: 6. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32542/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: