Brand management značky "ZON" na českém trhu

Název práce: Brand management značky "ZON" na českém trhu
Autor(ka) práce: Nováková, Vendula
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou řízení značky a zvyšování její hodnoty. Teorie řízení značky je aplikována na příkladu firmy ZON z Třebíče. V první části práce jsou představeny teoretické přístupy k řízení značky, zejména dle teorií Davida A. Aakera a Kevina Lane Kellera. V praktické části práce dochází k aplikaci teorií na případu firmy ZON vyrábějící limonády. Je představena současná identita a positioning značky a výzkumem zjištěna znalost a image značky. Následně práce zhodnocuje dosavadní strategii a navrhuje změny, které by vedly ke zvýšení hodnoty značky.
Klíčová slova: rebranding; brand management; značka; limonády; ZON
Název práce: Brand management of the company "ZON" in the Czech market
Autor(ka) práce: Nováková, Vendula
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Odehnalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the issue of brand management and brand value. Theory is applied to the example of the brand ZON, a company from Trebic producing lemonades. In the first part, the thesis is dealing with theoretical approaches to the brand management, especially the theory of David A. Aaker and Kevin Lane Keller. In the case study theory is applied to the example of lemonade company ZON. Present company identity and positioning is introduced and a current image of the brand is researched among its consumers. Finally the thesis evaluates present brand strategy and suggests changes to improve the brand value.
Klíčová slova: Brand; ZON; lemonades; Brand management; rebranding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 5. 2011
Datum podání práce: 31. 12. 2011
Datum obhajoby: 6. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32187/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: