Marketingové prostředí vietnamského trhu s luxusním zbožím

Název práce: Marketingové prostředí vietnamského trhu s luxusním zbožím
Autor(ka) práce: Ho, Thu Huong
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Campbell, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce monitoruje trh s luxusním zbožím obecně, dále analyzuje vietnamský trh s luxusním zbožím, a na základě vybraných analýz zhodnotí, zda má tento trh skutečně slibné příležitosti a perspektivu do budoucna. Dílčím cílem práce je charakterizovat typické chování vietnamského spotřebitele luxusního zboží a analyzovat a formulovat možná doporučení marketingových strategií konkrétní vybrané firmy působící na vietnamském trhu v oblasti luxusního zboží.
Klíčová slova: chování spotřebitele; marketingové prostředí; luxus; Vietnam; marketingové strategie; trh s luxusním zbožím
Název práce: Marketing environment of Vietnamese luxury goods market
Autor(ka) práce: Ho, Thu Huong
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Campbell, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis monitors the luxury goods market in general, then it analyzes the Vietnamese luxury goods market, and based on the chosen analyses, it assesses whether this market really has promising opportunities and prospects for the future. The sub-goal of the thesis is to characterize the typical behaviour of Vietnamese luxury goods consumers and to analyze and formulate possible recommendations of marketing strategies for a specific, selected company operating on the Vietnamese market for luxury goods.
Klíčová slova: marketing strategies; consumer behaviour; luxury goods market; marketing environment; luxury; Vietnam

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 1. 2012
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 7. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35616/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: