Politický marketing a slovenské politické strany (Předčasné parlamentní volby v roce 2012)

Název práce: Politický marketing a slovenské politické strany (Predčasné parlamentné voľby v roku 2012)
Autor(ka) práce: Zubová, Lívia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Slobodník, Radovan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca sa zaoberá politickým marketingom a jeho využitím na Slovensku v období pred predčasnými voľbami do Národnej rady Slovenskej republiky v roku 2012. Po úvodnej charakteristike tohto pojmu a objasnení politickej situácie v predvolebnom období práca následne analyzuje jednotlivé volebné kampane vybraných politických strán. Cieľom analýzy je zistiť, či a do akej miery strany spĺňajú podmienky marketingovo orientovanej strany.
Klíčová slova: marketingovo orientovaná strana; volebná kampaň; politická strana; politický marketing
Název práce: Politický marketing a slovenské politické strany (Předčasné parlamentní volby v roce 2012)
Autor(ka) práce: Zubová, Lívia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Slobodník, Radovan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím na Slovensku v období před předčasnými volbami do Národní rady Slovenské republiky v roce 2012. Po úvodní charakteristice tohoto pojmu a objasnení politické situace v předvolebním období práce následně analyzuje jednotlivé volební kampaně vybraných politických stran. Cílem analýzy je zjistiť, zda a do jaké míry strany splňují podmínky marketingově orientované strany.
Klíčová slova: politický marketing; volební kampaň; marketingově orientovaná strana; politická strana
Název práce: Political marketing and Slovak political parties (The early parliamentary elections in 2012)
Autor(ka) práce: Zubová, Lívia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Říha, David
Oponenti práce: Slobodník, Radovan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This Bachelor thesis deals with the political marketing and its use in Slovakia during the period before the early elections to the National Council of the Slovak Republic in 2012. The initial characterization of the term and clarifying the political situation before the elections is followed by analysis of the selected electoral campaigns of the political parties. The aim of the analysis is to determine whether and to what extent the parties comply with the conditions of marketing oriented party.
Klíčová slova: political marketing; marketing oriented party; electoral campaign; political party

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 1. 2012
Datum podání práce: 10. 5. 2012
Datum obhajoby: 7. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/35514/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: