Analýza pojistných produktů v ČR z pohledu distribučních kanálů

Název práce: Analýza pojistných produktů v ČR z pohledu distribučních kanálů
Autor(ka) práce: Malcherová, Yvona
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Ducháčková, Eva
Oponenti práce: Daňhel, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je Analýza pojistných produktů v ČR z pohledu distribučních kanálů. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části práce se podíváme na pojištění a jeho specifika, dále budou vyjmenovány a vysvětleny jednotlivé části marketingového mixu v pojišťovnictví a proveden výčet distribučních kanálů a pojistných produktů včetně jejich stručného popisu. Poté bude následovat analytická část práce, kde bude provedena analýza pěti vybraných pojistných produktů z hlediska distribučních kanálů a jejich vhodnosti jak ze strany klienta, tak ze strany pojišťovny. Analyzováno bude cestovní pojištění, pojištění motorového vozidla, životní pojištění, pojištění pro podnikatele a pojištění domácnosti. V závěru práce bude provedeno celkové shrnutí analýzy a zhodnocení jejich výsledů.
Klíčová slova: distribuční kanály; distribuce; pojistné produkty
Název práce: The analysis of insurance products in the Czech republic from the point of view of distributional channels
Autor(ka) práce: Malcherová, Yvona
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Ducháčková, Eva
Oponenti práce: Daňhel, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this thesis is the analysis of insurance products in the Czech republic from the point of view of distributional channels. The thesis is devided into a theoretical and practical part. In the theoretical part the insurance and its characteristics are discussed. Further, individual parts of insurance marketing mix are mentioned and explained, distributional channels and insurance products are described. In the second analytical part the analysis of 5 insurance products from the point of view of distributional channels and their accuracy both from the client's side and an insurance agency is accomplished. The analysis is devoted to travel insurance, motor car insurance, life insurance, enterprisers' insurance and home insurance. The conclusion includes the final summary of the analysis and its results evaluation.
Klíčová slova: insurance products ; distributional channels; distribution

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Bankovnictví a pojišťovnictví
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra bankovnictví a pojišťovnictví

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 7. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33726/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: