Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů

Název práce: Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Autor(ka) práce: Svobodová, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Pinka, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce "Hromadné nakupování jako jedna z forem marketingových nástrojů" popisuje celý vývoj slevových portálů. Teoretická část se zabývá nejprve typy médií, jejichž prostřednictvím mohou slevové servery fungovat. Poté se práce zaměřuje na vznik slevových portálů v USA, a jak se jejich koncepce rozšířila do České republiky. V práci jsou popsány i giganti mezi servery obou zemí. Cílem praktické práce bylo zjistit pomocí dotazníkového šetření, zda je nakupování přes slevové portály mezi lidmi opravdu tak oblíbené. Zda je nákup kupónů na internetu jen doménou mladších, a jak jsou se službami lidé spokojeni. Důležitým bodem je jestli se lidé vrací do podniku i bez slevy. V práci naleznete i vyjádření spokojenosti podniku s publikováním svých nabídek na serverech a naopak odpověď portálů, jak si vybírají kvalitní provozovny na své webové stránky.
Klíčová slova: Návratnost zákazníků; Dotazníkové šetření; Slevomat; Groupon; Slevové portály v USA a ČR
Název práce: Group shopping as a way of marketing tool
Autor(ka) práce: Svobodová, Nikola
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Pinka, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis, called "Group shopping as a way of marketing tool", describes discount portals and their trends. Theoretical part observes types of media, which are possible to use for the discount portals. Then my thesis describes an origin of discount portals in USA and the way of expansion of that portals to the Czech republic. Then the giants of that market are described. The goal of a practical part was a verification whether the discount portals are really so very popular among the people. The verification was created by the survey. Then it verifies the assumption the shopping on that portals is the domain just of young people. The survey observes the satisfaction of people with the portals too. The key point was in the verification of people's return- if the using of discounts was advantageous for firms or not. In my thesis is the feedback of firms and the feedback of discount portals and the ways how the discount portals choose the firms for discount.
Klíčová slova: Return of customers ; Slevomat, Survey; Slevomat; Groupon; Discount portals in USA and Czech republic

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2011
Datum podání práce: 31. 5. 2012
Datum obhajoby: 7. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33526/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: