Hodnocení vybrané PR kampaně

Název práce: Hodnocení vybrané PR kampaně
Autor(ka) práce: Olivová, Linda
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
OLIVOVÁ, Linda, Hodnocení vybrané PR kampaně, bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze, Vedoucí bakalářské práce Ing. Jitka Odehnalová, Ph.D., Praha 2012, 34 s. Bakalářská práce za použití teorie public relations analyzuje a vyhodnocuje PR kampaň události Drum & Walk 2, kterou pořádala společnost H.E.A.T. Program jako PR událost, který měl nabídnout veřejnosti spojení produktu s zážitkem a tím zlepšit celkovou image značky. Cílem práce je analýza použitých PR nástrojů, především media relations, které byly použity před a po události a následně pak zhodnotit jejich dopad na image značky. Sledovanými činiteli budou jak vztahy se zákazníky, tak s obchodními partnery. Jmenovitě půjde o změnu návštěvnosti fitness center, které nabízejí H.E.A.T. Program a změnu poptávky po strojích MaxerRunner, které se využívají právě při tomto cvičení. Práce je rozdělena do tří části. V první, teoretické, jsou popsány základní pojmy z oblasti public relations. Především jde o vztahy s médii, sponzorování a PR události. Jsou zde objasněny metody analýzy dopadu pomocí Pyramidového modelu PR průzkumu. Při analýze je přihlédnuto k Barcelonským pricipům, které zveřejnila Asociací PR Agentur jako doporučení pro měření PR. Druhá, analytická část práce popisuje koncept události Drum & Walk a příslušných prvků komunikačního procesu jako jsou cílové skupiny, cíle, komunikační kanály, sponzoring a organizace události. Dále je zde analýza komunikačního procesu podniku spolu se všemi publikovanými tiskovými zprávami, u kterých je následně provedena analýza z pohledu teorie. Třetí, návrhová část vychází z analytické části a jsou zde popsány dopady PR kampaně na image vztahy se zákazníky a obchodními partnery a image firmy. Dále jsou zde doporučení a poznatky, ke kterým autorku vedlo vypracování této bakalářské práce.
Klíčová slova: odvětví fitness; Pyramidový model PR průzkumu; analýza komunikačního procesu; organizace události; sponzoring; media relations; public relations
Název práce: Evaluation of Chosen PR Campaign
Autor(ka) práce: Olivová, Linda
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Odehnalová, Jitka
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
OLIVOVÁ, Linda, Evaluation of Chosen PR Campaign, Bachelor's Dissertation, University of Economics, Prague, Thesis Advisor Ing. Jitka Odehnalová, PhD., Prague 2012, 34 pages Bachelor's dissertation, using the theory of public relations, analyzes and evaluates PR campaign of event called Drum & Walk 2. The event was organized by the company H.E.A.T. Program as a PR event, which was supposed to offer an experience connected with the product. It should improve the overall brand image. The aim of the thesis is to analyze used PR tools, especially media relations, which were built continuously before and after the event and the impact of them on the brand image. Controlled factors are relationships both with customers and business partners which are represented by the amount of visits of the fitness centers and demand of the product MaxerRunner, which is exclusively used during fitness H.E.A.T. Program lessons. The thesis is divided into three parts. The first one, theoretical, describes the basic concept of public relations such as media relations, sponsorship and PR events. There are used analytic methods such as Pyramid Model of PR Research by McNamara. Above all the Barcelona Principles are taken into account. The second part, analytical, describes the concept of Drum & Walk 2 and its relevant elements of communication process such as target group, aims, communication channels, sponsorship and organization of events. In this part there is the analysis of business communication process as well as the press releases, which were published before and after the event in addition to their analysis in terms of theory. The third part, aimed at suggestions based on the analytical part, is about describing the effects of PR campaign on relationships with customers and business partners as well as company's image. This part contains both conclusions of the thesis and the author's proposal.
Klíčová slova: fitness industry ; Pyramid Model of PR Research; analysis of communication process; event organization; sponsorship; media relations; public relations

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 7. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33504/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: