Psychologie prodeje v maloobchodě a velkoobchodě

Název práce: Psychológia predaja v maloobchode a veľkoobchode
Autor(ka) práce: Jesenská, Tatiana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bedrnová, Eva
Oponenti práce: Chládová, Martina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto práce je ozrejmiť základnú funkciu a vplyv psychológie predaja a buzzmarketingu v praxi. Taktiež priblíženie najdôležitejších nástrojov potrebných k pochopeniu správneho zužitkovania všetkých ich výhod, postupy ako sa stať úspešným profesionálnym predajcom, ako sa vyhýbať neúspechom a vedieť sa vyrovnať so vzniknutými problémami, ako správne komunikovať s klientmi a aký podiel na tom všetkom má samotná motivácia. Práca poskytuje prehľad o tom ako úzko spolu psychológia predaja a buzzmarketing súvisia. Tieto teoretické poznatky sú podložené a analyzované na základe empirického šetrenia vo veľkoobchodoch a podrobného výskumu vo vybranom maloobchodnom reťazci.
Klíčová slova: psychológia predaja; Čokolatéria BonBon in; buzzmarketing; motivácia; maloobchod; veľkoobchod
Název práce: Psychologie prodeje v maloobchodě a velkoobchodě
Autor(ka) práce: Jesenská, Tatiana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bedrnová, Eva
Oponenti práce: Chládová, Martina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této práce je přiblížit základní funkci a vliv psychologie prodeje a buzzmarketingu v praxi. Také přiblížení nejdůležitějších nástrojů potřebných k pochopení správného zužitkování všech jejich výhod, postupy jak se stát úspěšným profesionálním prodejcem, jak se vyhýbat neúspěchem a umět se vyrovnat se vzniklými problémy, jak správně komunikovat s klienty a jaký podíl na tom všem má samotná motivace. Práce poskytuje přehled o tom jak úzce spolu psychologie prodeje a buzzmarketing souvisí. Tyto teoretické poznatky jsou podloženy a analyzovány na základě empirického šetření ve velkoobchodech a podrobného výzkumu ve vybraném maloobchodním řetězci.
Klíčová slova: Čokolatéria BonBon in; motivace; psychologie prodeje; maloobchod; buzzmarketing; velkoobchod
Název práce: Psychology of selling in wholesale and retail
Autor(ka) práce: Jesenská, Tatiana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bedrnová, Eva
Oponenti práce: Chládová, Martina
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this work is to clarify the fundamental role and impact of psychology and buzzmarketing in practice. Also approach the most important tools needed to understand the proper utilization of all their advantages, such as procedures to become a successful professional seller, how to avoid failure and to be able to cope with problems, how to communicate with clients and how is this all influenced by the motivation itself. The work provides an overview of how psychology of selling is closely related to buzzmarketing. These theoretical findings are substantiated and analyzed on the basis of empirical research in wholesale and in depth research in a particular retail chain.
Klíčová slova: wholesale; Čokolatéria BonBon in; motivation; psychology of selling; buzzmarketing; retail

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2011
Datum podání práce: 15. 5. 2012
Datum obhajoby: 7. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/33287/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: