Analýza sortimentu České pojišťovny

Název práce: Analýza sortimentu České pojišťovny
Autor(ka) práce: Jaďuď, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Novotný, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V diplomové práce představuji analýzu sortimentu v pojišťovnictví se zaměřením na životní pojištění a marketingový mix v pojišťovnictví pro segment mladých klientů. Využívám zde převážně metod komparace, kvalitativní marketingový výzkum, tzv. mystery shopping a také pozorování. V metodologické části charakterizuji marketingový výzkum, marketing služeb a marketingový mix v pojišťovnictví, v aplikační části představuji produkt životní pojištění, druhy životního pojištění, výhody a nevýhody tohoto finančního produktu, včetně porovnání aktuální nabídky na trhu. V diplomové práci srovnávám produkt, cenu, distribuci a komunikaci 5 vybraných pojišťoven v České republice. Cílem práce je doporučení, jak zatraktivnit produkt životního pojištění pro segment mladých spotřebitelů.
Klíčová slova: Životní pojištění; Marketingový výzkum; Marketingový mix v pojišťovnictví
Název práce: Analysis of the range – Česká pojišťovna
Autor(ka) práce: Jaďuď, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Novotný, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis presents an analysis of range in the insurance industry with a focus on life insurance and marketing mix in insurance for a young customers. There is mainly used methods of comparison, qualitative marketing research, the mystery shopping and observation. In the methodological part is described the marketing research, marketing of services, marketing mix in insurance, the application part is focused on product of the life insurance types and the advantages and disadvantages of this financial product, including a comparison of current market offerings. In this thesis is compared product, price, distribution and communication of five selected insurance companies in the Czech Republic. The goal is recommendations on how to improve the attractiveness of life insurance for segment of young consumers.
Klíčová slova: Life insurance; Marketing mix in insurance; Marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 7. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 7. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32598/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: