Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR

Název práce: Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR
Autor(ka) práce: Nováčková, Aneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat spotřebitelské chování na trhu kolových nápojů v ČR. Svůj výzkum jsem zaměřila především na studenty VŠE. K jeho realizaci jsem použila dotazníkové šetření a analýzu dat Market & Media & Lifestyle agentury MEDIAN. Práce je rozdělena na dvě hlavní části -- teoreticko-metodologickou a analytickou. Obsahem teoreticko-metodologické části je vymezení základních pojmů, jako jsou spotřebitelské chování, rozhodovací proces, jeho druhy, faktory a modely, výzkum trhu, analýza dat. Charakteristika společností, stanovení hypotéz, samotný výzkum, jeho vyhodnocení a doporučení jsou obsahem části analytické.
Klíčová slova: preference spotřebitele; spotřebitel; spotřebitelské rozhodování; rozhodování; výzkum; kolové nápoje
Název práce: The purchase decision on cole beverage market in Czech republic
Autor(ka) práce: Nováčková, Aneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my thesis was to analyze consumer behavior on cole beverage market in Czech republic. I focused my research mainly on students of University of Economics in Prague. To implement it I used a questionnaire survey and data analysis Market & Media & Lifestyle of MEDIAN agency. The thesis is divided into two parts - theoretical and methodological and analytical. The content of theoretical and methodological part is the definition of basic concepts such as consumer behavior, decision-making process, its types, factors and models, market research, data analysis. Characteristics of companies, the establishment of hypotheses, the research itself, its evaluation and recommendations are included in the analytical part.
Klíčová slova: consumer preferences; decision; research; cole drinks; consumer behaviour; consumer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 6. 2011
Datum podání práce: 15. 12. 2011
Datum obhajoby: 7. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32567/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: