Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton

Název práce: Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton
Autor(ka) práce: Šuleřová, Nikol
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Kešner, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma "Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton" popisuje reklamní kampaně společnosti United Colors of Benetton z devadesátých let minulého století. Tyto reklamní kampaně pro společnost United Colors of Benetton navrhoval a také většinu fotografoval Oliviero Toscani, známý italský fotograf. Bakalářská práce se zaměřuje na jednotlivá témata reklamních kampaní, jako například rasismus, AIDS či válka. Cílem teoretické práce bylo zjistit pomocí odborných článků a knižních publikací, v jakých zemích a proč byly jednotlivé reklamní plakáty zakázány. Cílem praktické části bylo zjistit názory široké veřejnosti na společnosti Benetton, povědomí o reportážních kampaních United Colors of Benetton a názory veřejnosti na etickou stránku reklamních kampaní.
Klíčová slova: United Colors of Benetton; reportážní reklama; Oliviero Toscani
Název práce: Analysis of reportage advertising of United Colors of Benetton
Autor(ka) práce: Šuleřová, Nikol
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Kešner, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis called "Analysis of reportage advertising og United Colors of Benetton" described advertising campaign, by United Colors of Benetton in the nineties. The advertising campaign for United Colors of Benetton designed and mot of them photographed Oliviero Toscani, famous Italian photographer. This bachelor thesis focuses on individual topics of advertising campaigns, such as racism, AIDS or war. The aim was to determine the theoretical work by professional articles and books, in which countries and why the individual advertising posters banned. The aim was to investigate the practical part of the general public views the company Benetton, awareness campaigns reportage United Colors of Benetton and public opinion on ethical aspects of advertising campaigns.
Klíčová slova: United Colors of Benetton; reportage advertising; Oliviero Toscani

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2011
Datum podání práce: 1. 5. 2012
Datum obhajoby: 7. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32036/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: