Franchising jako metoda vstupu na trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na trh
Autor(ka) práce: Grešlová, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Vatala, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je vysvětlit fungování franchisingu, popsat jeho hlavní principy a zásady, výhody a nevýhody a následně analyzovat a zhodnotit konkrétní případ, franchisingový koncept "Potrefená husa".
Klíčová slova: Franchising; Pivovary Staropramen; Potrefená husa
Název práce: Franchising as Market Entrence Method
Autor(ka) práce: Grešlová, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Vatala, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Purpose of entered final thesis is to explain function of franchising, describe main principls, advantages and disadvantages. From summarized basic information to analyze specific case of franchising concept "Potrefená husa" from brewery Pivovary Staropramen a.s.
Klíčová slova: Pivovary Staropramen; Potrefená husa; Franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 4. 2011
Datum podání práce: 30. 6. 2012
Datum obhajoby: 7. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31658/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: