Využití stakeholder managementu pro marketingové řízení vybraného subjektu

Název práce: Využití stakeholder managementu pro marketingové řízení vybraného subjektu
Autor(ka) práce: Doleželová, Lenka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Slabá, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá využitím principů stakeholder managamentu v marketingovém řízení dopravní a logistické firmy GTL, spol. s r. o. Cílem diplomové práce je doporučit firmě vhodnou strategii a navrhnout odpovídající marketingovou komunikaci s využitím poznatků stakeholder managamentu. Teoreticko-metodologická část práce se týká strategie marketingové komunikace se zaměřením na public relations, dále je část diplomové práce věnována společenské odpovědnosti firmy, marketingu služeb na B2B trzích a v neposlední řadě klíčovému tématu, kterým je teorie stakeholder management a stakeholder analýza. Úvod praktické části diplomové práce je věnován situační analýze firmy GTL, na situační analýzu navazuje stakeholder analýza, resp. marketingový výzkum a návrh marketingové strategie firmy pro rok 2012.
Klíčová slova: public relations; společenská odpovědnost; marketingová komunikace; stakeholder analýza; stakeholder management
Název práce: The Use of Stakeholder Management for Marketing Management of selected Subject
Autor(ka) práce: Doleželová, Lenka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Slabá, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis analyses the use of the principles of stakeholder management as they are applied in the marketing management of the transport and logistics company GTL, spol. s r. o. The aim of the thesis is to find a suitable marketing and marketing communicaton strategy of the company. The proposed strategy draws on findings in the field of stakeholder management. The theoretical and methodolical part of the thesis concerns marketing communication strategy focused on public relations. The thesis further discusses corporate social responsibility, marketing in B2B services and ultimately the key topic -- the theory of stakeholder management and stakeholder analysis. The introduction to the practical part of the thesis provides a situation analysis of the GTL company. This is followed by a stakeholder-analysis-based marketing research study. The last section proposes a marketing communication strategy of the GTL company for the year 2012.
Klíčová slova: corporate and social responsibility; marketing communication; public relations; stakeholder analys; stakeholder management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 3. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 5. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/31384/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: