Návrh vstupu e-shopu na trh z pohledu marketingu

Název práce: Návrh vstupu e-shopu na trh z pohledu marketingu
Autor(ka) práce: Mádle, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Ryšavá, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá návrhem vstupu nového e-shopu na trh. Cíli této práce je posouzení trendů na českém knižním trhu s návazností na zahraničí, sestavení marketingového mixu e-shopu a první komunikační kampaně. Při zpracování práce se vycházelo z odborných publikací, periodik, výzkumů a zkušeností majitele podniku. Zjištění této práce je, že v dnešní době ubývá čtenářů v České republice. I přes tento negativní trend se autorovi podařilo sestavit ucelený marketingový mix a komunikační kampaň, která přivedla na stránky e-shopu návštěvníky, kteří na webu objednali zboží.
Klíčová slova: trend ; začínající podnik; e-shop; internetový marketing
Název práce: Plan of market entry of internet store from marketing point of view
Autor(ka) práce: Mádle, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Ryšavá, Monika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is dealing with plan of market entry of internet store. Goals of this thesis are to analyse trends on the Czech literature market in connection with situation on abroad markets, draw up marketing mix of internet store and draw up first communication campaign. Professional publications, periodicals, researches and experiences of business owner were used to write this thesis. Output of this thesis is finding that nowadays people read less than in the past. Despite this negative fact author was able to draw up comprehensive marketing mix and communication campaign which increased a number of visitors of web pages as well as increased number of customers.
Klíčová slova: start-up; internet store; trend ; internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 1. 2011
Datum podání práce: 30. 5. 2012
Datum obhajoby: 7. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29900/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: