Instore komunikace

Název práce: Instore komunikace
Autor(ka) práce: Walzelová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Nikolič, Marta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problémy in-store komunikace od Briefu POS po vystavení na prodejně. Podstatou práce je odhalit úzká místa jinak velmi efektivních nástrojů podpory prodeje. Cílem je ověřit hypotetické problémy, které znemožňují efektivnost POS nástrojů na maloobchodních prodejnách. Práce tak přináší jiný úhel pohledu a snaží se problémy odhalit a zviditelnit, ale také nalézt jejich možná řešení. Výstupy jsou podloženy výzkumy ze tří oblastí. Jedná se o zákaznický výzkum, výzkum výrobce a realizátora POS, výzkum maloobchodních prodejen typu hypermarket. Využívá se metod pozorování, dotazování a asistovaného nákupu. Ověřené problémy, které vyplývají z komplexního výzkumu a snižují efektivnost tvorby a vystavení POS jsou tyto: nedefinování cíle, pro který se POS vytváří; nedostatečná atraktivita pro zákazníka; převaha levného provedení nad kreativním ztvárněním a originalitou; nesoulad mezi materiálem POS vzhledem k typu vystavovaného produktu a špatná spolupráce mezi subjekty v celém procesu.
Klíčová slova: POS; in-store komunikace; nákupní chování; POP
Název práce: Instore communication
Autor(ka) práce: Walzelová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Nikolič, Marta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Thesis looks into problems of in-store communication from Brief of POS to final placement at the store. The core of the Thesis is to reveal non-efficient fields of otherwise very successful tools. The goal is to verify hypothetic problems which influence full effectiveness of POS tools at retail stores. The Thesis brings a different frame of reference and tries to reveal problems and make them visible, but to find out solutions as well. The results are supported by researches from 3 different fields. They are the customer research, the supplier and POS implementer research, and retail research (hypermarket). The methods used are observation, interview (personal and questionnaire) and assisted shopping. Confirmed problems which follow from researches and influence the effectiveness of POS are these: no certain definition of POS goals; inadequate attractiveness of POS for customers; low-cost production instead of creativity and originality; no harmony between material of display and exposed products and bad cooperation between all subjects within process of POS.
Klíčová slova: in-store communication; POP; shopper behaviour; POS

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 5. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 6. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/32153/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: