Interní komunikace telekomunikačního operátora

Název práce: Interní komunikace telekomunikačního operátora
Autor(ka) práce: Sembolová, Urszula
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Zuzana
Oponenti práce: Sidó, Michael
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace a její aplikací ve společnosti T-mobile CZ v období organizačních a procesních změn. Jejím cílem je na základě dostupné teorie, best practice a pozorování rozpracovat nová pravidla základní vnitřní komunikace, se zaměřením na nejčastěji používané nástroje -- email a porady. Dále také rozpracovat nové role a zaměření manažerů, která se stanou základem nové firemní kultury jakožto součásti většího projektu zaměřeného na zvýšení konkurenceschopnosti v novém tržním prostředí. Práce obsahuje doporučení pro efektivnější emailovou komunikaci a přínosnější porady a rozpracovává role manažerů zaměřené na spokojenost zákazníka, neustále zlepšování, spolupráci, osobní růst a odpovědnost.
Klíčová slova: manažerská komunikace; role manažera; interní komunikace; pravidla komunikace
Název práce: Internal communication of telecommuniactions operator
Autor(ka) práce: Sembolová, Urszula
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Zuzana
Oponenti práce: Sidó, Michael
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The present thesis deals with the theory of internal communication and its applications in T-mobile CZ during major organizational and process changes. The objective of the thesis is to develop new rules for internal communication based on relevant literature, the best practice and observation, with the focus on the most common tools -- e-mail messages and meetings. The objective also includes elaboration of the new managerial roles that are to become the basis of the new corporate culture as a part of the current bigger project focused on increasing competitiveness in the new market environment. The thesis contains recommendations for more effective e-mail communication and more efficient meetings and it elaborates the new roles of managers aimed at customer satisfaction, continuous improvement, cooperation, personal growth and responsibility.
Klíčová slova: role of manager; rules of communication; managerial communication; internal communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 11. 2010
Datum podání práce: 4. 5. 2012
Datum obhajoby: 6. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29174/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: