Sociální sítě v firemní praxi

Název práce: Sociálne siete vo firemnej praxi
Autor(ka) práce: Špegárová, Viktória
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Chylíková, Hana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto práca pojednáva o možnostiach internetového marketingu s užším zameraním na sociálne siete, konkrétne na možnosti marketingovej komunikácie na sociálnej sieti Facebook.com. V prvej časti práce predstavujem základné pojmy v oblasti marketingu a najmä internetového marketingu. V ďalšej kapitole sa venujem problematike sociálnych sietí, ich definícii, najznámejším sociálnym sieťam a nakoniec detailne rozoberiem Facebook.com a jeho možnosti v oblasti marketingu. V poslednej časti tejto práce sa venujem prípadovej štúdii týkajúcej sa marketingu na sociálnej sieti Facebook.com pre spoločnosť North Training s.r.o. so zhodnotením súčasnej situácie a navrhnem možnosti riešenia pre vylepšenie marketingových prostriedkoch na tejto sociálnej sieti.
Klíčová slova: sieť; sociálny; marketing
Název práce: Sociální sítě v firemní praxi
Autor(ka) práce: Špegárová, Viktória
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Chylíková, Hana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato práce pojednává o možnostech internetového marketingu s užším zaměřením na sociální sítě, konkrétně na možnosti marketingové komunikace na sociální síti Facebook.com. V první části práce představuji základní pojmy v oblasti marketingu a zejména internetového marketingu. V další kapitole se věnuji problematice sociálních sítí, jejich definici, nejznámějším sociálním sítím a nakonec detailně rozeberu Facebook.com a jeho možnosti v oblasti marketingu. V poslední části této práce se věnuji případové studii týkající se marketingu na sociální síti Facebook.com pro společnost North Training s.r.o. se zhodnocením současné situace a navrhnu možnosti řešení pro vylepšení marketingových prostředcích na této sociální síti.
Klíčová slova: marketing; sociální; síť
Název práce: Social networks in corporate practice
Autor(ka) práce: Špegárová, Viktória
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Chylíková, Hana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis shows the possibilities of Internet marketing with a narrow focus on social networks, concretely on the possibility of marketing communication on social network Facebook.com. The first part is talking about basic terms in marketing, especially Internet marketing. The next chapter is dealing with issues of social networks, their definition and the most popular social networks. Then it is talking in detail about Facebook.com and its possibilities in the field of marketing. The last part of this thesis is dedicated to a case study of marketing on social network Facebook.com for company North Training Ltd. with review of current situation and solutions, that I am offering to improve marketing of this company on Facebook.com .
Klíčová slova: network; marketing; social

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 2. 2012
Datum podání práce: 31. 12. 2012
Datum obhajoby: 8. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/36073/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: