Mystery shopping: Využití a optimalizace metody u konkrétní organizace v ČR

Název práce: Mystery shopping: Využití a optimalizace metody u konkrétní organizace v ČR
Autor(ka) práce: Křišťál, Jaroslav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Polanecká, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na výzkumnou metodu mystery shopping, sloužící k anonymnímu a nestrannému hodnocení kvality poskytovaných služeb a zákaznického servisu. V teoretické části zkoumám, jak a proč se metoda využívá, jaký je postup při její aplikaci a jak se následně vyhodnocují výsledky. Důležitou součástí jsou i etické kodexy, které jsou při této specifické metodě velmi důležité. V praktické části poté aplikuji zjištěné poznatky do praxe. U vybrané společnosti zkoumám měření úrovně zákaznického servisu právě pomocí zmíněné metody. Po provedeném výzkumu jsem schopen vedení společnosti odhalit silné a slabé stránky v oblasti zákaznické péče a doporučit jí, na které oblasti by se měla v dalším období zaměřit. Zároveň jsem navrhl optimalizaci metody mystery shopping pro danou společnost, aby ještě lépe a přesněji dávala vedení firmy informace o úrovni zákaznické péče na prodejnách.
Klíčová slova: Péče o zákazníky; Mystery shopping; Výzkum
Název práce: Mystery shopping: Use and optimization methods for a particular organization in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Křišťál, Jaroslav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: Polanecká, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on the research method of Mystery Shopping, used for anonymous and impartial evaluation of service quality and customer service. In the theoretical part I will examine how and why the method is used, what is the procedure for its application and how the results are then interpreted. An important part is the ethical codes that are specific to this method. In the practical part I will use theoretical areas of knowledge which will then be applied into practice. In the selected company measures of the level of customer service are examined with the just-mentioned method. After the research I was able to reveal the company's management strengths and weaknesses in customer care, and advise them on which areas should be addressed in the next period. I also suggested ways to optimize methods for the mystery shopping company to give better information about the company's management level customer service to stores.
Klíčová slova: Research; Customer care; Mystery shopping

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2011
Datum podání práce: 30. 4. 2012
Datum obhajoby: 5. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/30637/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: