Návrh marketingové komunikační strategie a návazných aktivit produktové řady BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o

Název práce: Návrh marketingové komunikační strategie a návazných aktivit produktové řady BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o
Autor(ka) práce: Škorpilová, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Polanecká, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem diplomové práce je navržení marketingově komunikační strategie a návazných aktivit pro produktovou řadu BTP-06 společnosti JABLOCOM s.r.o. V teoretických východiscích bude zohledněna marketingová komunikace a její nástroje, které jsou nejběžněji používané na business-to-business trzích. Vzhledem k marketingově komunikačním aktivitám provedených společností v nedávné minulosti dojde k ověření hypotézy a tudíž ke zjištění, zdali změna marketingově-komunikační strategie napomohla ke zvýšení prodejů daných výrobků.
Klíčová slova: marketingová komunikace; komunikační mix; B2B trhy
Název práce: Outline of marketing communication strategy and following activites of the BTP-06 product line of company JABLOCOM s.r.o
Autor(ka) práce: Škorpilová, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hajdíková, Taťána
Oponenti práce: Polanecká, Šárka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this study is to outline a marketing communication strategy and following activities for the BTP-06 product line of company JABLOCOM s.r.o. As a theoretical background marketing communication and it's methods and tools used on B2B markets will be mentioned. Relating to marketing communication activities which were conducted in the company in the last years and taking into account the outlined activities, the hypothesis will be verified at the end in order to find out whether the change in the marketing communication strategy helped the company to increase the sales of the particular product or not.
Klíčová slova: communication mix; B2B markets; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2010
Datum podání práce: 31. 3. 2012
Datum obhajoby: 5. 6. 2012
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/29615/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: